Seilia 2011.10.31. 20:04

Furcsa dolog ez az írás. Ha itt megy, a másik blogon nem, ha pedig ott igen itt nem. Azt hiszem az utóbbit megtapasztalhattam én is és azok is, akik esetleg nem adták fel időközben a blog nézegetését (előre is köszönet nekik). Hosszú idő után valahogy megint sikerül itt is pötyögni. Azért valahogy, mert igazából fogalmam sincs, hogy lehet, hogy majdnem egy hónapnyi szünet után, talán több nem néztem, most kedvem támadt hosszabb blog bejegyzést szerkesztgetni. De azt hiszem nem is annyira fontos a miért, inkább az, miről. Az igazat megvallva még én sem nagyon tudom, miről kezdek majd írni. Millió dolog történt azóta, hogy itt szüneteltettem az írást. Mivel nem tudom, hogy kit mi érdekel, vagy hogy egyáltalán érdekel valakit is a sztori, ezért csak nagy vonalakban írom le.
  • Így legalább én is kiélhetem írni vágyásom és ha netán érdekel valakit, akkor ő is jól jár (ez utóbbi elég furán hangzott, igen).
  • Tehát kezdeném a legelején (mint valami elcseszett regény). Azt hiszem megint előkerül a történetben a magány. Most elkezdhetnék rinyálni, hogy jajj és én szegény. De ha azt nézem, nagyon is javamra vált. Ennek hatására volt időm végiggondolni mit akarok, hogyan akarom, volt időm végiggondolni a kapcsolataimat, a céljaimat és most biztosan az olvasók azt várnák, hogy azt írjam le milyen könnyen ment, és sikerrel jártam. Megvilágosultam, ha úgy tetszik (tudom, már benne volt ez a szó egy másik bejegyzésemben, de hát mit tegyek. Megtetszett a szó.), azóta boldog vagyok és kiegyensúlyozott. De azt kell, hogy mondjam ez egyáltalán nem így volt. Sok időbe telt, és közel sem volt könnyű, sőt még mindig tart. A véleményem időről időre változik. Hol feladnám már legszívesebben, hol pedig ujjongva futnám körbe a házat és kiabálnám, hogy milyen jó élni. Tény, hogy sosincs két ugyanolyan napom. Azóta lett munkahelyem, ami abból áll, hogy az egyik (direkt nem nevezem meg) fürdőben én irányítom a vendégeket, valamint segítek az ügyes-bajos ki dolgokban: például megkeresni a szekrényt, ahol öltözött (néha egészen elképedek az ilyen eseteken, de hát megesik az emberrel), vagy éppen elmagyarázni az angol turistáknak, hogy elfogyott a szekrény, lehetőleg legyenek már olyan jó fejek és ruccanjanak már át a másik épületbe, ahol kismillió van. Néha egészen jó fejek, néha pedig jó ha nem ordítják le az ember fejét (jelzem, előfordult), van hogy csípős kis odaszólásokkal próbálják zavarba hozni az embert (eleinte sikerült is), aztán már csak mosolyogva, magamban elküldtem a fenébe. Mindig azt hittem, hogy elég nagy toleranciával rendelkezem, de akadtak olyanok, akik eléggé kihoztak a béketűrésemből és bizony piszokul kellett uralkodnom magamon, hogy ne küldjem melegebb éghajlatra. Ilyenkor egy pillanatra lehunyom a szemem, felöltöm a kevésbé eszelős mosolyom és elszámolok háromig (egészen biztosan mókás látvány vagyok, de hát ez van). Néha sikerül, néha pedig fél doboz cigimbe kerül egy-egy ilyen nap.
  • De ez bele is fér, hiszen vállaltam, hogy kiszakadok a kis álomvilágomból, arccal egyenesen a hideg, sáros földre zuhantam. Megérte-e? Nem tudom. Az tény, hogy így sok mindenre döbbentem rá, kicsit másképp látom a világot. Tény, hogy néha piszok szar az élet (mondjuk ki, ha már... ), viszont azért bőven tartogat szépségeket, bármennyire közhelynek is hangzik. Nehéz elhinni, hogy a lejtő után jöhet az emelkedő, pedig ha elméletben így van, akkor nehogy már a gyakorlatban ne legyen így.
  • Valószínű, hogy megint atom sok marhaságot hordtam össze, de ezt majd mindenki eldönti önmagában. Minden esetre akik eljutottak, a bejegyzés végéig, azoknak már tartozom egy köszönettel

    A bejegyzés trackback címe:

    https://amijelenlegszembejut.blog.hu/api/trackback/id/tr673343314

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Csillaggyermek 2011.11.04. 14:25:59

    Akkor most jól jártam. Amióta írtad hol, azóta olvaslak itt is ott is.

    Azért arra is figyelj, hogy bár a lejtőn könnyű lecsúszni, az emelkedőn kell kicsit pedálozni is.

    Amíg az arccal sárba esésnél a kezed ér le először, addig nincs nagy baj.
    Ahogy pedig olvasom, látod magad előtt az utat, amin járni fogsz, és ez szerintem ilyen helyzetben majdhogynem hívható a helyzet magaslatának. Szóval csak így tovább, a jó irányba.

    Seilia 2011.11.04. 20:31:08

    Igen, bár nem írtam le, de ezen azt hiszem mindenki átesik elég korán, szóval amolyan kimondatlan /íratlan dolog.
    Ez tény és való, bár mivel kevés olyan balszerencsés alkatot ismerek, mint saját magamat, így mondhatom, hogy nekem elég sokszor sikerül :D
    Nos, néha igen, néha nem. De erősen fókuszálok, tehát próbálkozom, köszönöm :)
    Na de visszatérve a blogokra, ha már olvasol ott is, amit köszönök szépen :) akkor hogy tetszik?

    Csillaggyermek 2011.11.15. 15:56:28

    Tetszik ott is. Kicsit irigyellek, mert jelenlegi kapacitásomból ott tartok, hogy lassan a szövegértésem kezd visszahúzódni, nem csak a teljesen megszűnt írásaim.
    Balszerencsében/pechben nem vagy egyedül.

    Seilia 2011.11.20. 13:39:26

    Nos, ennek örülök.
    Na az viszont nem jó, bár ha esetleg nálam akadt gond a szöveggel, akkor nem feltétlenül a te szövegértéseddel van baj :D

    Csillaggyermek 2011.11.22. 15:31:39

    Humorérzéket tudok adni, ha elvesztetted. Bárhol ha találok, akkor azt el szoktam tenni, hátha kell majd szűkösebb időben. Aztán azon kapom magam később, hogy inkább az iróniát vettem elő mégis a szekrényből.

    Tumblim nincs (van, töküres és nem tetszik már a neve sem) így néha itt válaszolok, ha nem baj.

    Seilia 2011.11.25. 20:37:41

    Hát igen, a blogok között barangolva azt hiszem rá lehet fogni, hogy ízlések és pofonok kérdése, melyiket választja az ember. De szóval, nem. Abszolút rendben van :D

    Csillaggyermek 2011.12.05. 14:55:03

    Felejtsd el amit tudsz, és kívánd amit kívánsz.
    Az exhibícionizmus hiánya viszont még nem az identitás elvesztése.

    Seilia 2011.12.05. 23:04:57

    Nagyon szívesen megtenném, de nem lehet. Habár kívánni még csak-csak...
    Nos, az exhibicionizmus kicsit erős kifejezés. Azt hiszem teljes magabiztossággal állíthatom, hogy az arra való hajlam szerencsére sosem volt meg bennem. :D

    Csillaggyermek 2011.12.06. 13:46:44

    Felejteni lehet, csak idő kérdése.

    Az exhibícionizmus hiányáról mindig az egyik volt osztálytársam jut eszembe, akiből isteni "stand up" komikus lett volna. De így csak az osztályt szórakoztatta. Egyetlen "fellépése" az volt, hogy az egész osztály hosszas könyörgésére szalagavatón adott elő kicsit így nyilvánosan. Meg volt a tehetsége csak nem szeretett szerepelni. Szóval szerintem csak akkor baj hogy megvan rá a hajlam, ha nincs mögötte tehetség.

    Ha pedig az időjárás vetül az életedre, akkor épp ebben a decemberi kis napsütésben biztosan jó kedved van.

    Seilia 2011.12.06. 22:16:44

    Ez igaz lenne, csak nem az én esetemben. Nekem valahogy a személyeket, helyzeteket való felejtés nemigen megy sajnos nem sajnos (ez esetben sajnos :D )
    Na igen exhibicionizmus, én itt arra gondoltam, hogy én a szó szigorú értelmében vettem a dolgokat, márpedig ha úgy nézzük, akkor a az exhibicionizmus, az a magamutogatást, egyes nemi szervi "tájegységek" mutogatását jelentené.
    Viszont, ha nem szó szoros értelemeben vett jelentését nézzük, akkor igen, abszolút igazat adok.

    Lehetne az is igen, ha Pesten nem lett volna éppen akkor elég ramaty idő, mikor én szorgalmasan körmöltem a gondolataimat :D

    Csillaggyermek 2011.12.09. 12:50:59

    Mert hány éve próbálsz felejteni? Az igazán nagy dolgokat évekbe telik bárkinek is.
    Bocsánat, akkor én használtam nem megfelelően a szót. Szereplési vágyra ki kell cserélnia helyes megértésem miatt akkor.

    Lelkiismeretfurdalást okozhat a gondolatbűn. Szerencsére a feljelentésnél még nem tartunk.

    Seilia 2011.12.10. 19:11:20

    több dolog is van a felejtő listán, így mindegyiknél más-más. A leghosszabb, úgy 7-8 év lehet.
    Abszolút semmi gond, igazából megértettem, de hát nem én lennék, ha nem kötnék bele valamibe (bocsi) :D :D
    süti beállítások módosítása