Azt mondják a lent után mindig a fent jön. Ezt mostanság én is megtapasztaltam és tényleg igaz, de bár ne lenne a lent annyira lent. Valahogy általában télen amúgy sem valami jók a kedély állapotok, de az már egészen más téma, mikor az a millió dolog szinte maga alá temet. Egy darabig lehet mosolyogni, úgy csinálni mintha minden a legnagyobb rendben lenne, egy ideig még ha csak összeszorított fogakkal, de kilehet bírni, de aztán. Aztán jön, hogy viszket az orrunk, meg kell vakarni, vagy éppen nem bírja tovább a térd a súlyokat és ránk dől az egész. Hervasztó egy dolog, főleg az összeszedős része. Mert a romok alól ki kell mászni, a kificamított vállat vissza kell rakni a helyére, de éppen ez a része a legnehezebb. Piszok nehéz onnan felállni, mert hát ilyenkor szarsz bele, főleg, ha erőd sincs ahhoz, hogy felállj.
  • Aztán egy nap valaki elsétál melletted a megállóban, megáll egy pillanatra és rád mosolyog, munkába menet, hajnali fél hatkor végig sétálsz a Duna mellett, meglátod a vízfelszínén tükröződő gyönyörű fényeket, megnevettet a munkatársad, egy idős hölgy puszit ad, csak mert segítettél neki. Aztán egyszer csak azon kapod magad, hogy elkezdesz felállni. Szépen lassan, de legalább elkezdted. Innen, pedig szinte mindig akad egy jó barát, aki elkapja a csuklód és segít felkászálódni.
  • Kissé borongósra sikeredett tudom, és éppen ezért erősen gondolkoztam, hogy kirakjam-e a blogra, de aztán úgy döntöttem, hogy végül is menjen, ha már egyszer. A terjedelemre csak annyit írnék, hogy kevés igen, de megpróbáltam összefoglalni a lényeget és lehetőleg nem át esni a sír a szám oldalra. (ha sikerült, akkor elnézést, de épp ezért jöhetnek a vélemények, észrevételek, kritikák :) )

    A bejegyzés trackback címe:

    https://amijelenlegszembejut.blog.hu/api/trackback/id/tr153471469

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Csillaggyermek 2011.12.27. 13:29:09

    Ahonnan én olvasom, onnan nagyonis optimista ez a hozzászólás, messze nem a sírór oldalra mutat a mérleg nyelve. Jó úton haladsz, és ha érzed, hogy húznak a csuklódnál fogva, akkor te is kulcsold rá a kezed a másik csuklóra.

    Seilia 2011.12.29. 22:43:19

    Nos, én sajnos egyelőre még nem tudom ennyire biztosan, hogy jó úton haladok-e, de minden esetre megpróbálok a jó irányba ballagni. Viszont a megerősítés jól jön, köszönöm.
    Na igen, valahogy úgy fogok tenni.
    De amint olvasgatom nálad megjelent a befelé fordulás. Hát jelen marha optimista helyzetemben csak annyit tudok nagyon okosan tanácsolni, hogy fordulj kifelé, még ha most rohadtul nehezedre is esik. Na meg a mosolygás. Mosolyogj sokat, elég nehéz tudom( direkt nem a kib*szottult használtam, pedig az nyomatékosítaná, de a meglepő, hogy bejön.

    Seilia 2011.12.29. 22:44:22

    már a mosolygás. most látszik mennyit nyom a latba egy lehagyott zárójel :D

    Csillaggyermek 2012.01.03. 12:38:37

    Majd berakom oda, ahova gondolom :)

    Majd a vizsgaidőszak után megkérdem, jó -e az irány.

    Seilia 2012.01.04. 21:36:05

    Oké. Bár az első kérdés, ami felmerült bennem, hogy miért pont akkor?

    Csillaggyermek 2012.01.05. 11:15:26

    Tapasztalataim szerint azon időszakok közé tartozik ami képes változtatni az irányon.

    Valahogy a vizsgaidőszak egyfajta meditáció is egyben (nekem különösen az volt, a koleszszobából mindenki más elhúzott ilyenkor, és egyedül voltam az idő 90%-ában). Lehet, hogy ezért gondolom csak ezt és másnak meg nem ennyire számottevő időszak.

    Seilia 2012.01.05. 20:53:38

    Hát, én kihagytam a koleszt, bár ebből a szempontból, valószínű, hogy jó lett volna. Nálam a vizsgaidőszak általában annyiból áll, hogy: basszus tanulni kéne... basszus holnap vizsga, tényleg el kéne kezdeni...baszki ma vizsga és nem tanultam, na álljunk neki :D

    Csillaggyermek 2012.01.09. 11:33:06

    NA hogy áll ez az aktuális? IV-re meg jelentkezni kell hamar, legfeljebb le kell jelentkezni, ha megvan az eredmény. Biztos legyen hely.

    Seilia 2012.01.09. 12:53:28

    aktuális?
    Igen, éppen azt intéztem az előbb :D

    Csillaggyermek 2012.01.09. 16:39:02

    Melyik basszusnál jártál? Az utolsónál?

    Csillaggyermek 2012.01.10. 10:47:03

    Ezekszerint ott, ha ötös lett. Gratulálok.

    Ki mit kíván az új évre. Nekem bőven elegek a tavalyi problémák is, miért szeretnék hozzá még újakat?

    A magam részéről pedig beírhatod a noteszba, 1% élet megváltoztatva. Kb.

    Seilia 2012.01.10. 15:52:50

    Igen igen, ott. Köszönöm!
    Én úgy gondoltam, hogy a régieket kilőni(kezdem már unni, hogy mindig ugyanaz és ugyanaz. kb hogy ezzel a gyönyörű hasonlattal éljek, mint a hatvanszor lerágott csont) és úgy az újak. Bár azzal is kiegyeznék, ha egyáltalán nem lenne semmi (én naiv).
    Az is több mint a semmi, innen már nem nehéz följebb tornászni a dolgokat.

    Csillaggyermek 2012.01.11. 11:32:15

    "You can't play it safe and follow your dreams at the same time."
    Írta ezt egyszer valaki, de már nincs is fent a neten. Figyelmeztetés és sajnos nagy igazság szerintem.

    Seilia 2012.01.11. 15:28:18

    Igen, van benne valami.
    De a legtöbb ember túlzottan fél követni az álmait (egyelőre még én is közéjük tartozom), mert hát az lehetetlen, biztos nem sikerülne stb stb. De egyszer majd biztos sikerül.
    süti beállítások módosítása