Mi a fene ez? Mintha kifordult volna a világ önmagából. Ma valahogy nem találom a helyem, bár igazából ez nem csak ma van így. Nem tudtam kávét inni, mert elfogyott a tej, az éjjel alig aludtam valamit, mert állandóan nyaggattak a gondolataim és fáj az a rohadt húscafat ott a mellkasomban. Olyan cikkeket olvastam, amiket inkább jobb lett volna, ha soha nem látok. Megőrült a világ. Teljesen biztos, hogy megőrült. Néha nem értem mi van az emberekkel. Nem. Az igazat megvallva soha sem értettem őket. Bár mondjuk saját magammal is így vagyok, szóval tök mindegy. Tudom elég hervasztó tud lenni, mikor előkerül egy ilyen téma, mikor a vicces beszólások és történetek helyett jön egy ilyen agyon depizett bejegyzés. De mint írtam a múltkor néha velem is előfordul, bármennyire nem is tetszik.
  • Francba! Kávét ide!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://amijelenlegszembejut.blog.hu/api/trackback/id/tr783107499

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
  • süti beállítások módosítása